© 2012 12 college
Әлеуметтік серіктестер

Дуалды оқыту бағдарламасы бойынша әлеуметтік серіктестіктермен келісім-шарт негізінде оқитын топтар
2022-2023 оқу жылы
1201000-«Автокөлікке техникалық қызмет көрсету,жөндеу
және пайдалану» мамандығы
Біліктілігі: 120107 2 –Автокөлікті жөндеу слесарі

1201092-Көлікті жөндеу шебері
1211000-«Тігін өндірісі және киімдерді үлгілеу» мамандығы
Біліктілігі: 121106 2— Арнайы тігінші

Мамандығы: 1114000 -«Дәнекерлеу ісі»
Біліктілігі: 111404 2- Электргазбен дәнекерлеуші

Барлығы: 119 тәлімгер



2021-2022 оқу жылы
1201000-«Автокөлікке техникалық қызмет көрсету,жөндеу
және пайдалану» мамандығы
Біліктілігі: 120107 2 –Автокөлікті жөндеу слесарі
1201092-Көлікті жөндеу шебері

1211000-«Тігін өндірісі және киімдерді үлгілеу» мамандығы
Біліктілігі: 121106 2— Арнайы тігінші

Мамандығы: 1114000 -«Дәнекерлеу ісі»
Біліктілігі: 111404 2- Электргазбен дәнекерлеуші

Барлығы:143 тәлімгер

2020-2021 оқу жылы
1201000-«Автокөлікке техникалық қызмет көрсету,жөндеу
және пайдалану» мамандығы
Біліктілігі: 120107 2 –Автокөлікті жөндеу слесарі
1201092-Көлікті жөндеу шебері
0508000-«Тамақтандыруды ұйымдастыру» мамандығы
Біліктілігі: 0508012 –Аспаз
Мамандығы: 1114000 -«Дәнекерлеу ісі»
Біліктілігі: 111404 2- Электргазбен дәнекерлеуші
1211000-«Тігін өндірісі және киімдерді үлгілеу» мамандығы
Біліктілігі: 121106 2— Арнайы тігінші
Барлығы: 172 тәлімгер
Дуалды оқыту жүйесінің төмендегідей артықшылықтарын басшылыққа аламыз:
1.Білім алушылардың, бітіруші түлектердің жұмысқа орналасуына толық мүмкіндігі болады.
2. Болашақ маман психологиялық жағынан жаңа ортаға бейімделген дайын маман болып шығады. Өндірісте өздігінен шешім қабылдай алады. Теория мен тәжірибені меңгеріп, бекітілген жұмысқа деген жауапкершілік сезімі жоғарылайды. Кәсіпорында ұжыммен жұмыс жүргізуге машықтанады.
3.Академиялық дербестік қағидаттарын басшылыққа ала отырып, оқу процесінің басым бөлігі студенттің кәсіби біліктілікті меңгеріп өндірістегі жұмыс орнына бейімделуіне мүмкіншілік жасалуда.
4.Индустриялық Кеңес алқасы дуалды оқыту бағдарламасы бойынша оқитын топтардың тұрақты жұмысқа орналасуына мүмкіншілік жасау туралы ұсыныс беріп отыр.
Қазіргі кезде еліміздегі еңбек нарығында білікті техникалық мамандар тапшылығы орын алып отыр. Сондықтан қалыптасқан жағдайда білім беруді тек теориялық тұрғыдан ұйымдастыру жеткіліксіз, яғни жас маманның өндірістік машықтануынан толық кәсіптік деңгейге шығуына жағдай жасау өзекті мәселе болып отыр.